Thursday, October 23, 2008

SUNYI & SEPI.....

Blog ini amat lah sunyi sepi berikutan situasi badaks seperti berikut:
i. The rajinest badak mempunyai blog sendiri. Maka daya usaha dan penat lelah menulis dicurahkan ke blognya yang kami semua enjoy membaca.
ii. Badak ke 2 rajinest sedang sibuk menulis paper untuk ke Bali Conference dan sebelum itu sibuk demam, batuk dan flu dan sebelum itu sibuk di Bali.
iii. Badak ke 3 rajinest sedang sibuk menyiapsediakan diri untuk ke Phuket atas urusan kerajaan, katanya.
iv. Badak ke 4 rajinest sedang sibuk menghadiri mesyuarat di sana sini bagi menggantikan boss nya yang jua sibuk ke sana sini di samping sibuk bergaduh dengan Ah Seng & Abg Sahak yang belum siap2 lagi menyiapkan istananya.
v. Badak ke 5 rajinest aka paling tiada masa menulis sedang sibuk mengikut ke mana sahaja DSJ pergi bagi memastikan suaminya (suami DSJ dan bukan Badak) masih kekal berkuasa di negara ini bagi tempoh terdekat ini. Di samping itu, badak ini juga sibuk membela anak di samping perut dan kecantikan.
Hatta, sunyi sepi lah blog ini buat beberapa purnama. Errrr.....speaking of purnama, kome2 tahu tak lagu Purnama Merindu by Siti Nurhaliza. Walaupung wa tatau menyanyi apatah lagi lyrics, tapi wa ingat part ini :
"siapa tahu rindu di hati ku...aku meminta pada yang ada...aku merindu pada yang sudi......." Lagu ini ditujukan pada diriku sendiri. Sekiang.

No comments: