Thursday, November 6, 2008

Selamat Sore dari KUTA, Bali............

  • Kekawang......gue sudah slamt tiba Kuta pada jam 2 petang setelah menaiki kenderaan yang sama dengan Maznah Mohamad yang telah tanya awat tak habaq gue nak lepak kat Kuta...otherwise dia boleh join sama.....phewwwwwwwwwww......:) BTW, gue meninggalkan hotel Sanur tepat pada masanya sebab bermula hari ini, ada "Regional Forum on TERRORIST using internet" . Can? Malam tadi ber-bonding dengan satu Chim Chimerry yang work as First Secretary at Singapore Embassy di Jakarta - he is attending the conference...so gue telah menakut-nakutkan dia...ha ha ha....Anyway, jika mahu ke Jakarta selepas ini, suda ada cowok untuk bersukaria...:) ha ha ha.....

  • Ohhh......I just came back from pusing2 sekitaran just now and my hotel ada live band kat open air cafe. Nampaknya the same band two years ago tapi yang paling penting nampaknya, Mak cik Ostolia yang ala2 umuq Tok Lebaq yang gue bersukaria as in ber-dancing with 2 years ago, masih ada!!!! And masih pulun ber-dancing and kekal pakai baju merlit!! Dia nampak je gue, terus terjun dari dance floor and datang hug gue macam telah jumpa long lost anak! I thought she would have been dead by now..:) And pulun suruh I join menari....I said that I need to go and take shower and will come down which I did but masuk internet cafe instead...ha ha ha.....

  • And now I want to go dancing.......he he he.......boieee

  • Lurrrveee from Kuta

No comments: