Wednesday, September 3, 2008

Bedroom wa (Badak4 with 3 anak badaks)

Sebelum wa mulakan citter bedroom wa, wa sungguhlah bersimpati ngan jiran jiran Badak VP kerana terpaksa menyaksikan either Badak VP tengah kroh kroh or Badak VP tengah bogelo (or kedua-duanya sekali). Yang pastinya ketiga tiga event cannot be a very pretty sight, especially compared to langit biru.. hehehe..

Bedroom wa pun ada balcony which I love very very much.. Ada hangings plants of pelbagai variety and now comes complete with a bird nest and baby birds. Plus ada satu basikal exercise yang akan digunakan sekurang-kurangnya sekali seminggu.. Dalam bilik ada satu lemari yang dibeli dengan harga yang rendah dari Badak secretary yg generous.. (Thank u) Lemari ada dua parts, his and hers tapi guess which part yang lagi besar..??? mestilah hers.. hehehe..

Dalam bilik juga ada satu sofa hijau yang digunakan mostly untuk letak tilam anak anak Badak.. No katil in the room at all, hanyalah tilam tilam sahaja. Of course we also have one chest of drawer dan a TV kecil untuk hiburang semua.. Dan bilik selalu juga akan dipenuhi dengan toys toys lebihan, buku buku bacaan anak dan ibu sebelum tidur dan tiga orang kanak-kanak lelaki yang melompat lompat sana sini..

No comments: